torsdag 28 september 2017

KÄNNER MIG SOM NY!

Tänk att få vakna upp pigg och utvilad och känna att idag kan jag föda barn! Inte behöva ligga vaken 2-3 timmar på natten för att inte kunna sova och springa på toa flera gånger och vakna mer död än levande. Vet ni vad? Idag vaknade jag så😀 Alldeles ny kände jag mig haha. Sen jag slutade jobba så har jag kunnat sova och idag hade jag någon speciell energi när jag vaknade. När jag lämnat Tuva så handlade jag innan jag åkte hem och städade. Fatta jag kan städa hur mycket jag vill om dagarna, nä men jag städar.....ofta! Idag blev det nedervåningen så jag drog in en stege och tog på lampor och gardinstänger och överallt. Skönt. Jag måste bara ha hjälp av mannen sen med att flytta den stora tunga soffan, jag har lite svårt att acceptera att jag just nu inte fixar det själv för jag blev förbannad sist jag försökte och den är tung!
Haha jag höll på att låsa mig ute på balkongen på ovanvåningen.... Just då var det inte så kul men nu kan jag skratta åt det. Så när jag gick ut där sen igen för att bli heeelt klar med mina jäkla fönster så hade jag en sladd i dörren så den inte skulle kunna blåsa igen en gång till, vi har ju inget handtag på utsidan....
Även om jag vaknade med massa energi så behövde jag ju fylla på med ny😉 Jag ska bli bättre på att äta lite grönt nu så jag börjar med en smoothie.

Idag va jag sugen på IKEA för jag ville kolla på garderob eller någon annan lösning till de minsta för lillebror behöver ju någonstans att ha sina kläder.... Det får bli en dag nästa vecka för nu har jag lite annat att fixa med. Imorn ska jag behålla Tuva hemma och då har vi lite annat planerat och så har jag lovat henne att vi ska baka något till hennes födelsedag. Tänk att hon alldeles snart fyller 3år♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥