fredag 8 december 2017

FYNDAT ANSIKTSMASK/PEELING

Sen min perioal dermatit blommade upp så har jag ju varit utan ansiktsprodukter och det har ju känts jättekonstigt. Pillerna gjorde susen och jag har ätit de 4v nu och nu har jag börjat kolla efter en annan serie att använda till ansiktet. Jag gjorde en hudanalys på nätet och blev rekommenderad en serie men flaskorna ser ju sååå tråkiga ut så jag kollar efter en annan.....
 Igår såg jag en julkalender på nätet som hade halva priset på en ansiktsmask/peeling som passade min hudtyp så den köpte jag. Idag kom den😊
 Det kom ett himla fint paket med lite olika saker i. Bara att det var fint inslaget gjorde mig extra glad.
Jag och Tuva tog ett bad och nu sitter jag här med min mask. Den luktar sååå gott!! Jag ska spana vidare på lite produkter men fick serum och fuktkräm i senaste glossybox så det va ju perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥