lördag 2 december 2017

KALAS, MER LJUS OCH MYS

Här är en lycklig tjej som var med mig nere i källaren och hämtade upp lite tomtar. Vi satte ljusslinga i den och sen bjöds den på fika😊

Vi har varit hos min bror på födelsedagskalas idag, brorsonen fyller 7år imorn. Vi fick god mat och gudomligt god efterrätt!! Kladdkaka (tror jag) med fudge över - SÅ GOD!! När vi kom hem tände jag slingorna i granrisen så timern gick på. Timer på ljusslingor måste vara bland den bästa uppfinningen (tillsammans med "hänga rakt" ömsom jag visade igår).
Jag kom på att jag glömt sätta fram adventsljusen och datumljuset så jag började pilla bland julsakerna. Gick ner i källaren och tog upp ett par tomtar så nu är det mysigt och vi är redo för första advent när vi vaknar. 

1 kommentar:

  1. Trevlig advent till dig och familjen, en fin tid vi går till mötes, med alla ljus och förväntningar. Hon är ju så söt Tuva och så klart med en tomte, det är ljuvligt med de små. Idag kommer tre av mina barnbarn det är verkligen livet.
    Må så gott från/MH Österlen

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥