fredag 4 april 2014

UPPDATERING

Tjabba tjena hallå! Nu har jag fått bannor av min vän G att jag uppdaterar aaaalldeles för sällan!! Hon har ingen koll på mig säger hon ;-) Tur det finns telefon haha.

I fredags va vi i Loshult och käkade och spelade kort. Alltid lika trevligt att träffas!

Igår va vi i Nybro hos min äldsta vän Madde, tänk att vi har känt varann i 21år!! Vi fick med oss hem hela bagaget fullt med saker. Nu har de mer plats i källaren och här kommer det komma till användning❤️
Sen åkte vi vidare till Kalmar och hälsade på lillebror och svägerskan. 

Idag då? Här storstädades, veckohandlades, rensades hundgård och kaninbur (så nu är två kaniner fortfarande på rymmen...) och vi avslutade dagen med att gå en runda. 
Imorn kommer baaaarnen❤️❤️❤️❤️ Längtar!! Men först ska vi till Ljungby på morgonen, ett snabbt besök på sjukhuset och jag måste erkänna att jag är allt lite nervös...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥