söndag 11 februari 2024

VI SJUKAR PÅ

Här har det inte blivit bättre, de minsta är fortfarande sjuka. Oliver är inne på sin 8e dag med feber förutom att han hade en dag där det låg under 38 tidigare i veckan. Vi tar väl lite vab till då😉 Jag får sånt extremt dåligt samvete över jobbet! Sätter mina kollegor på pottkanten men det gör vi ju alla och ens egna barn måste ju gå före jobbets.
Alla njuter av lugnet och ingen är gladare än Diesel som har sällskap hela dagarna, både i soffan och sängarna. Min gamla tant, hon blir 16år i år.
När barnen orkade så gick vi ut en sväng. Om än en liten runda så va det bättre än inget.
Jag möttes av en fin soluppgång i morse.
Flingan bor fortfarande under vår vedhög så vi gav henne mat nu när det kom en massa snö igen.
Vi kanar rundor i snön. Men nu måtte det väl inte komma mer? 

2 kommentarer:

  1. Det tar så lång tid och bli av med dessa konstiga virusar, hostat snart i tre veckor. Blir lätt att det går runt för folket stannar inte hemma när de är förkylda, det var annorlunda under pandemin då var folk friskare kan jag tycka. Åh va mycket snö ni har ,vi har gröna gräsmattor vill inte ha mer snö denna säsongen. Hoppas på en tidig vår. Krya på er/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, har ni ingen snö? Som det kan skilja sig. Men nu håller vår på att regna bort. Rätt som det är så fryser det på igen och blir glashalt. Vår grusväg är ju hal men inget på de större vägarna.

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥