torsdag 4 april 2024

APRIL!

Jag är ju glad att jag inte hunnit byta till sommardäck ännu… herrejises sånt väder. Jag sprang i varmt väder och hyfsat fint i söndags, i tisdags när det var livepass med tröskelintervaller så blåste det sån kall snö rätt i ansiktet så det gjorde ont. 

Så här är det på jobbet på den rundan jag går varje dag. Nääää, då såg väderprognosen bättre ut de kommande dagarna, som de visade på nyheterna ikväll. 
Idag sprang jag en snabbdistans, milen visserligen, men shit som jag flåsade! Sune fick stanna hemma idag för sist skulle det vara för många pissepauser så det gick ändå snabbare idag.

Oliver har tappat sin första tand och det var stort för honom❤️ Som vi försökt dra ut den och Tuva har bundit tråd runt och försökt. Men det var mannen som till slut fick ut den. Å så kom tandfen.

Alltså detta lilla gossebarn, han är för rolig! Vi pratade om vädret när vi körde hem, att det hade haglat och regnat och snöat och allt. Så säger han ”en gång hånglade det på förskolan med”. 
När vi spelade kort nu ikväll så sa jag något knasigt så säger han ”du är ju helt löskokt”😂 Han är 6år hur snappar han upp allt? Men den ska jag sno av honom Är du helt löskokt? 
Denna veckan har varit lite dränerande på jobbet, dock inte av barn eller kollegor, men barnen har ju föräldrar… Jaja tur det är barnen vi ska koncentrera oss på😉 
Meeen imorn är ju bästa dagen! Sen är det ett livepass på lördag morgon så då är det på’t igen innan dagen drar igång.

1 kommentar:

  1. April är så lurig, på sina ställen på Österlen kom det också snö som täckte marken rätt onödigt. Nu skulle det väl bli varmare den är välkommen. Haha Oliver han är en riktigt roligt kille. Inte helt lätt jobb det är många viljor som ska stämma in. Ha en fin helg/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥