onsdag 24 april 2024

EN NY FAMILJEMEDLEM

Så här ser det ut varje gång jag byter om till träningskläder! Då står Sune där och skulle helst av allt trycka ut nosen genom dörren. Idag visste jag att det skulle vara ett mördarpass på livepasset så tanken var att jag skulle springa själv. Men vem kan säga nej till detta? Han fick följa med på intervaller som varade 8, 6, 4 och 2 minuter långa. Döööööödens när man gillar korta snabba…. Men 11km senare var jag rätt nöjd.
Har ni sett en sån söt liten kompis? 
Tänk att denna lilla kille ska flytta hem till oss om en vecka❤️ När han blir större ska jag springa med honom, Tuva träna agility, mannen gå eftersök och Oliver ska kela med han😂 Hoppas bara Sune nu blir glad för en kompis för han verkar trivas alldeles utmärkt med att vara ensamhund!

1 kommentar:

  1. Åh vilken lite sötis. Grattis till en ny liten kompis. Man smälter av alla dessa söta valpar.
    Ha en fin helg/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥