lördag 20 april 2024

MOTION OCH ETT NYTT HÅL

Alltsåååå det är så härligt att börja lördagsmornarna med att ställa klockan på 7.30 för att ut och springa intervaller 8.30. Idag var det tröskelintervaller, 8st 3-minutare i snabbt tempo. Det är tur jag har Sune med mig som drar i mig den sista biten så jag orkar😅 Det är härligt att se hur det grönskar nu, det sker stor förändring från lördag till lördag.  Men jag ser ju hur det blir grönare för varje löprunda.
Månadens utmaning fixad med råge! Det är ju några dagar kvar av april.
Igår när jag hämtat Tuva hos en kompis så gjorde vi ett par ärende och då frågade hon ifall hon fick ta ett hål i örat till. Sagt och gjort så gick vi in till guldsmedsaffären och det var på håret innan de skulle stänga men hon fick sitt hål och nu är hon nöjd🙂

1 kommentar:

  1. Ah va fin hon är tuva i sina örhängen. Ha en fin helg/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥