tisdag 16 april 2024

TRÄNING

Vi sitter i soffan och tittar på Fredagen den 13e och jag är på väg in till sängen för att lägga mig. Läsa lite innan jag somnar. Tisdagar och lördagar är det intervaller med Lets Run och ikväll var det 1-2-3-4-3-2-1 minutare. På 1 och 2 minutrarna sprang vi i zon 4 och de andra i zon 3 med 1 minuters gå vila mellan alla. Jag hade Sune med mig och det blev 10 km för oss. Läsning för barnen innan dusch och middag för mig. Imorn slutar jag tidigt så då ska vi på picknick. 
Igår hade vi APT så då slutade jag 18 så det var bara att åka raka vägen till ridskolan för mig. Mannen hade sista utbildningen för att bli fotbollstränare så Max var med Tuva tills teorin började. Jag kom lagom tills de skulle börja rida och det var hoppning. 
Förra veckan red de ute och det är ju riktigt härligt att det är ljust på kvällarna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥