tisdag 9 april 2024

TUNGA INTERVALLER

 Fifasen ikväll vankades det intervaller på livepasset!

Intervaller på 2-3-4-5-4-3-2 minuter i bra tempo. Jag var inte alls motiverad innan det skulle dra igång. Å det var tunga steg som bar mig ut. Men jag sprang en mil och för motivationens skull hamnade ett bubbel på kylning. När jag gav mig av så visste jag ju att inom en timme mår jag bra igen😂 Så var det ju! Men nu ska jag dra täcket över mig och ta en vilodag imorn. Förutom på lunchen då går jag ju alltid. Fast imorn kan det hända att den promenaden ryker för jag ska med Thea till Hässleholm en sväng.

2 kommentarer:

  1. Men Lotte du skulle ju inte springa så långt på en gång. Flitig är du men tänk på det kan bli för mycket av det goda. Det ska va hälsosamt också. Kallt igen hos oss, trodde det skulle bli varmare nu, men den som väntar på nåt gott... Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo men en mil är ingen fara, det är värre när det blir upp mot 1,5 :)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥