tisdag 30 juli 2013

BRÖLLOPSDAGEN

Vilken fantastisk dag vi hade i lördags♥ Dagen började med ganska mycket regn och jag va lite orolig att plan B skulle behöva användas. Men lagom till vi gav oss iväg så blev det uppehåll och sen blev det sol och varmt.

Vi hade lite sovmorgon innan håret skulle fixas, L kom hem och fixade oss allihop, mitt hår tog nog 2,5 timmar innan vi va helt nöjda, men sååå nöjd jag va sen!! Hon är himla duktig!! Efter det kom Malin och sminkade mig. Sen va vi redo att åka ut och ta lite kort och fixa det sista i lokalen.

Vigseln började vid kl 16 när alla va på plats. Gästerna samlades i Häradsbäck och blev visade vägen ut till platsen. Jag kan gissa på att en del tyckte de åkte vääääldigt långt ut och undrade säkert om de aldrig skulle vara framme... Det va så fint och vi är så nöjda♥

Vi åkte tillbaka till bygdegården och festen kunde börja! Toastmastern va så duktig och alla va nöjda och glada. Vi ville ha det som vi ville och inte massa vett och etikett.

När vi va nöjda fick vi skjuts ut till Möckelns herrgård där vi hade fått en övernattning i present. Där stod champagne, jordgubbar och choklad. Vi tog med oss det hem dagen efter för det fick inte plats mer i magen. Vi hade ju ätit så himla mycket god mat innan☺ Jag glömde min necessär i bilen så där stod jag utan borsten, sminkborttagning, hårsnodd och allting... Jag kunde inte tvätta håret för då hade det varit en stor tovboll, jag kunde inte sätta upp det för jag hade ingen snodd. Så det slutade med att jag tog ett silvrigt glittrigt presentsnöre och virade upp håret i en knut så va det löst☺

Tack än en gång alla som gjorde vår bröllopsdag♥

5 kommentarer:

  1. Vilken fin bild! Vad det vid Sandören ni gifte er?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det va vi Sandören på en privat badplats

      Radera
  2. Härlig bild - härlig dag! Kram

    SvaraRadera
  3. An outstanding share! I have just forwarded this onto a co-worker who was doing a little research
    on this. And he actually bought me dinner because I discovered it for him.
    .. lol. So let me reword this.... Thanks for the meal!
    ! But yeah, thanks for spending time to discuss this subject here on your
    internet site.

    Here is my page mexican shrooms *cultivos-hongos.net*

    SvaraRadera
  4. Vilken fin bild :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥