söndag 4 februari 2024

FÖDELSEDAG

Det blev en del vin igår så kusinen med familj sov över. Max åkte till Balders och efteråt så körde han hem till min kusin och sov hos dom medans dom sov här. De hade en son hemma som fick lite sällskap av Max.
När vi vaknade upp fick jag paket och sång.
Jag fick ett par orkidéer som är mina favoriter.
Thea har legat i hög feber sedan torsdags kväll och idag fick Oliver med feber. Kusinens barn fick oxå feber… Jag säger ju det - vi har haft sjuka över min födelsedag i måååånga år! Förutom förra året för då körde jag ju av vägen lite istället😉 
Idag har Tuva varit hos en kompis. Jag och mannen gick en mil med Sune men fy vad jag frös och blev blöt. När vi kom hem tändes brasan och jag kröp ner under täcket. När jag hämtat Tuva så köpte vi med oss kinamat hem. Perfekt avslut på denna helgen.

2 kommentarer:

  1. Grattis Lotte i efterskott! Åh det är så tråkiga virusar jag är inne på den elfte dagen dock har det gett sig lite men den hostan vi haft går inte av för hackor. Krya på de sjuka. Gillar också orkidéer de är så fina. Må väl och hoppas du slipper bli sjuk/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack😊 Ja det är mycket sjuka i omlopp nu! Många med hög feber och hosta, även maginfluensa. Jag hoppas jag klarar mig men har inte för höga förhoppningar om det haha

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥