Vilken härlig dag! Ledig dag och vi ska ju trycka in så mycket som möjligt, som vanligt….. Men bibblan får vi ta en annan dag för det hann vi inte. Vi började med sovmorgon och det var så skönt! Frukost, plocka fläder och iväg.
Vi har så mycket fläder så vi hade kunnat ge bort flera träd. Jag tror Tuva räknade ihop 8-9st. Vi plockade ihop lite som vi lämnade där Tuva rider.Första stoppet blev bland hästarna, lite tjurig är han allt när inte kompisen är med ute. Vill han inte gå så är det omöjligt att få honom att gå, så vi fick vända och då var det inga problem.
Jag fattar inte charmen med att rida barbacka.
Sen blev det sjön och nu kan han verkligen simma😀 De hade jättekul och ville inte åka hem.
Det var betydligt varmare idag än förra veckan.
”Mamma, jag är ingen badkruka som du!”
Jag gav mig ut på en varm löprunda, 8,4km i 25 graders värme 18.30!
Hur ska jag överleva på lördag…..
En halvmara i TRETTIOEN grader…!! Jag får springa utan minsta krav på prestation. Löpvästen får följa med, med extra vatten i. Tuva vill följa med och vara hos kusinerna på Öland under tiden och det passar ju perfekt.
Men först - 2 arbetsdagar😊



























