lördag 24 februari 2024

LÄGET ÄR SAMMA…

Oj! Vad längesen jag kikade in här…. Ja det har inte hänt så mycket för jag är fortfarande dålig… Eller dålig och dålig jag har min jäkla hosta kvar. Jag hade 7 dagar med feber och nu har jag varit hemma för hostan har varit hemsk. Sköterskan gav råd att hålla emot med en kudde på magen för det är lätt att det blir bristningar på muskeln när man hostar så mycket. Jag har hostat sönder en muskel en gång när jag hade bronkit så jag vet hur ont det gör! 
Barnen hade sportlov med mannen som tagit ledigt, skönt för dom att kunna va hemma hela lovet. 
Igår blev vi bjudna på bröllop i lekstugan för kaninerna skulle gifta sig. Mormor och barnbarn kanske inte är en jättebra idé men barnen hade roligt.
Jag har varit ute och gått lite grann men jag har gått 100 000 steg mindre än jag brukar på en vecka… Jag blev sjukskriven till tisdag men på måndag ska jag jobba hade jag tänkt. Jag hostar nog inte mindre på onsdag än då😉
Fick precis ett meddelande av min jobbarkompis som frågade om jag vill med till Ullared om ett par veckor, klart jag vill!

1 kommentar:

  1. Så mysigt och fint bröllop haha. Hemsk hosta hade jag också i tre veckor, hostan var som ett anfall när det flög på. Många som har detta viruset, inte bättre än coronan tycker jag.
    Önskar dig snar bättring/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥