lördag 2 mars 2024

LET’S RUN IGEN

Nu har jag varit igång och jobbat 1 vecka men hostan ger inte med sig! Jag har fått lägga mig på soffan ett par nätter för att inte väcka mannen. Jag har inte sprungit på 3 veckor men idag fick jag sånt jäkla sug efter löpning när vi hade varit hos vänner och Tuva red. Å inte blev det bättre när kollegan skickade bild på nya löparskor som hon beställt idag. Så jag testade 4 km lite lätt när vi kom hem. Inte springa utan lätt jogg så benen skulle få jobba lite. Hoppas inte jag hostar ihjäl mig inatt nu….
Jag ska vara med i Let’s Run i vår igen, samma varje år när jaktsäsongen är över😉 Nu har de börjat med 2 livepass i veckan, ett tröskelpass och ett med intervaller. Skitkul!! 
I förmiddags när Tuva plockade in Ville för att fixa till honom.
En väldigt lätt häst som fattade snabbt när det skulle travas😊 
Ikväll ska jag skjutsa Thea och några kompisar på fest (hoppas någon av de andra hittar dit!) sen ska vi väl kolla Mello för det älskar ju Tuva. Annars hade jag kunnat titta på något annat! 

2 kommentarer:

  1. Hostan den är seg kan vara ett antal veckor. Vilken vacker ,häst så modig Tuva är duktig tös. Krya på din hosta/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, ja denna hostan kan jag vara utan!
      Ja Tuva är mkt modigare än mig iallafall på de där djuren haha

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥