lördag 23 mars 2024

TRÄNING SOM FUNKAR OCH ETT TIPS

 Innehåller reklam för Lindex SE

Inatt har Oliver sovit över själv hos en kompis första gången, nu råkar ju kompisen vara hans syssling och vi har sovit där många gånger tillsammans så det kanske underlättade. Men det var som vi trodde, inga som helst problem. 

Idag skulle killarna på kalas hos en klasskompis så de åkte med kusinen dit, sen skulle mannen ut i skogen så jag hoppade av hos Natalie så hjälpte hon mig med mitt CV innan de åkte och hämtade killarna från kalaset. Jag hoppade av där och gick de 15 km hem medans de åkte till Växjö. Jag kan ju inte springa just nu så all träning är bra träning så idag blev det pw. Oliver följde med de till Leos så han kommer hem lite senare ikväll. Tuva har en kompis här så nu ska vi ut och ha igång 4-hjulingen. 

Jag fick mejl om 25% på Lindex SE och det gäller bara tills imorn. Jag köpte en klänning till Tuva, kanske till skolavslutningen, och en tröja till mig.

Jag hittade tröjan här den kan jag ha på jobbet. Men som sagt, hittar du något på Lindex SE så gäller 25% tills imorn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥