lördag 3 februari 2024

LÖRDAG

Soooom det blåser! Jag och mannen var inne i byn och handlade och gjorde ärenden och när vi var färdig så sprang jag. Jag tog ett varv runt Älmhult och sen hem så det blev 14km men det kändes som mycket längre för jäklar vilken motvind bitvis! Helt galet som det blåser…. Men solen kikar ju fram ibland och det var riktigt härligt.
Jag började städa men sen började jag må dåligt illa efter träningen så jag fick hämta upp chips och alkoholfri öl. Så nu kan jag städa vidare😊 Ikväll kommer min kusin och hans familj på middag. Nu är ju jakten slut så mannen är hemma sin första helg och så städar vi tillsammans😂

2 kommentarer:

  1. Du springer för mycket tös. Märkligt att chips och öl kan hjälpa är det saltet som behövs eller? Här blåser det också mycket lite tradigt får jag säga, ev snö i veckan det vill jag inte ha mer. Ha en fin lördagskväll/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Salt och sen tror jag öl innehåller elektrolyter.
      Nä denna blåsten är inte rolig!

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥