torsdag 9 maj 2024

KALASDAG

Pju, det tar på krafterna att ha kalas. Nu var det inget jättekalas då hälften av de bjudna hade annat för sig, de flesta på min sida kom utom min ena lillebror som var iväg och tävlade med skjutningen. Vi firade Thea som fyller 19 nästa vecka och Max som fyllt 17 tidigare. Herregud vad jag borde känna mig gammal😅 Men det gör jag inte…😉 Det är bara barnen som börjar bli stora och det känns ändå rätt skönt. 

Max gjorde 2 prinsesstårtor. När han kände sig klar här åkte han ut på rallyt. Sydsvenska rallyt började idag och håller på imorn och på lördag med. Vi tänkte vi ska ut med vänner på lördag och sen köra lite häng efteråt. Mannen ska jobba imorn medans jag var ute i god tid att ta semester.
Jag och Tuva körde ner till hennes farmor och farfar i helgen som var för deras valpar ska snart levereras. Mannen skulle hjälpa min kusin att stycka en ko och Oliver ville leka med sonen där.
Denna lilla tjej ska bo kvar hos dom. Hon är rätt söt med sitt allt för mycket skinn haha.
Vi är ute går en hel del med Gin och Sune. Eller ja, Gin vill gå med Sune i hans koppel.
Sune får ju inte följa med mig på alla löprundor just nu för jag är rädd för ormarna men jag har inte sett någon än… vi hade 2 på gården på jobbet men jag hade tur att missa dom! De dagar det är lite svalare får han följa med på livepassen.

Jag och min jobbarkompis har anmält oss till ett lopp nu! Vi skulle ju sprungit i juni men då skulle hon visst på student eller något sånt. Nu blir det Midnattsloppet i Malmö så det ska bli kul🙂 Vi ska bara boka hotell oxå.

1 kommentar:

  1. Va är det sant att de största är så pass stora nu, Grattis! Då har jag läst din blogg länge. Nyss var det ju små, ofattbart. Nä då vi blir inte äldre haha. Vilka underbara valpar man smälter men vet också att de blir stora. Må väl/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥