lördag 18 maj 2024

TRÄNING, FEST OCH FÖDELSEDAG

Här sitter jag och väntar på att svettas av och gå in i duschen. Jag har varit ute och sprungit intervaller i värmen medans andra springer halvmaran i Göteborg just nu. Om en timme kommer taxin och hämtar upp mig och mannen för vi ska på Thimsfors 30års fest.

Ett glas bubbel sitter fint
Jag äääälskar detta väder! Tack gode värld för värmen❤️
Dom här 2 har verkligen funnit varandra och det är vi glada för. Tänk att det var just Gin som ville bo hos oss.
Titta vilka fina blommor Thea fick igår av sin ”kompis” för de är ju dock inte ihop än😉 Thea fyllde 19 igår så han kom hit på middag och det blev grillat.

Nu ska jag ju i duschen och se till att vara klar 16.00 och min pappa kommer strax för han ska sova här inatt och passa barn och hundar. Vår taxi går hem vid 00 inatt och nu hoppas jag att jag håller mig vaken så länge😉

2 kommentarer:

  1. Grattis till Thea ofattbar vad tiden gått snabbt. Underbart väder det gillar jag också. Ha det så trevligt denna pingstafton/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥