Idag dammar jag av axlarna och tar tag i en ny dag! Gårdagen slutade i tårar strax innan jag skulle sluta för det blev lite mycket, stannade och redade upp det sista innan jag skulle ut och springa. Jag brukar ju köra så långt hemåt jag kan innan passet börjar så stannar jag längs vägen och springer på en avstickarväg när det drar igång. Igår hann jag precis byta om och lämna väskan i bilen innan passet började. Det blev ett varv runt Växjösjön med 5st 4minuters intervaller. Det hade aldrig gått utan livecoach i öronen för det är ett sånt ”tråkigt” pass så det krävs pepp!!
Fint väder och jag var absolut inte ensam om att vara ute och springa😊
Oliver hade ”2:ornas kör” igår där alla 2:or i skolorna i byn samlas på Live och sjunger för föräldrarna. Jag hade inte hunnit dit ändå tyvärr men mannen och Tuva var där.
Idag är ordningen återställd och jag åker tåg. När schemat klaffar med tåget så är det bäst. Å ikväll är det ingen som har träning/aktivitet så då blir det lugnt❤️
Ah det var ju tråkigt för dig, men så skönt det redde ut sig. Tycker du annars att det nya jobbet är bra? Det är inte alltid så lätt att byta "bana". Lycka till med fortsättningen. Skönt springa av sig dagen bekymmer och ta alltid nya tag. Som jag brukar säga varje dag har nog av sin bekymmer. Kram/MH
SvaraRaderaJa jag trivs väldigt bra. Stressen skapar jag själv men det är inget 5-stjärnigt lyxhotell med all-inclusive… Jag ska bara backa lite och inte ge för mycket av mig själv så blir det bra😊
Radera