Vilken härlig dag! Ledig dag och vi ska ju trycka in så mycket som möjligt, som vanligt….. Men bibblan får vi ta en annan dag för det hann vi inte. Vi började med sovmorgon och det var så skönt! Frukost, plocka fläder och iväg.
Vi har så mycket fläder så vi hade kunnat ge bort flera träd. Jag tror Tuva räknade ihop 8-9st. Vi plockade ihop lite som vi lämnade där Tuva rider.Första stoppet blev bland hästarna, lite tjurig är han allt när inte kompisen är med ute. Vill han inte gå så är det omöjligt att få honom att gå, så vi fick vända och då var det inga problem.
Jag fattar inte charmen med att rida barbacka.
Nästa stopp blev hos pappa och hans sambo, han är nyopererad så jag hjälpte de att dammsuga. Man får göra det man kan❤️ Men han mådde bra och det va skönt.
Sen blev det sjön och nu kan han verkligen simma😀 De hade jättekul och ville inte åka hem.
Det var betydligt varmare idag än förra veckan.
”Mamma, jag är ingen badkruka som du!”
Jag gav mig ut på en varm löprunda, 8,4km i 25 graders värme 18.30!
Hur ska jag överleva på lördag…..
Sen blev det sjön och nu kan han verkligen simma😀 De hade jättekul och ville inte åka hem.
Det var betydligt varmare idag än förra veckan.
”Mamma, jag är ingen badkruka som du!”
Jag gav mig ut på en varm löprunda, 8,4km i 25 graders värme 18.30!
Hur ska jag överleva på lördag…..
En halvmara i TRETTIOEN grader…!! Jag får springa utan minsta krav på prestation. Löpvästen får följa med, med extra vatten i. Tuva vill följa med och vara hos kusinerna på Öland under tiden och det passar ju perfekt.
Men först - 2 arbetsdagar😊









Jag har också mycket fläder ska plocka idag. Brukar sätta en dryck på två dagar sen sila och dricka. Nä ska du springa du har ingen väst som du kunde han kylklampar i, det hade varit skönt. Du får ta det isigt., Lycka till/MH
SvaraRaderaJag ska göra saft hade jag tänkt så jag får snabba mig lite innan det blommar över igen.
RaderaKylklampar var ju en bra idé jag kanske kan lägga det i ryggsäcken där bak. Det beror lite på hur mkt det skumpar och blir obehagligt. Annars springer jag i alla ”duschar” de har med vatten och kanske öser vattnet över mig på vätskestationerna.