fredag 27 juni 2014

FREDAG♥

Morn, nu har sotaren varit här precis och jag hade lite frågor eftersom vi ska riva eldstaden vi har idag och sätta in en kamin kopplad till elementen. Bra med en VVSáre i huset som kan sina saker☺ Jäger blev helt kär i sotaren och ville inte släppa honom...
Det va tur jag ställde klockan eftersom jag legat vaken lite inatt och sov gott när den ringde, precis därefter kom sotarn. Å nu ska jag lägga i hårfärg och täcka över de silvriga stråna vid tinningarna haha. Sen bär det av till jobbet och det ser jag verkligen fram emot!!
Igårkväll va jag borta hos G en sväng för hon köpt kamera och som tack för hjälpen fick jag två säckar hö till kaninerna, gissa om de blev glada!!! Å så städade jag köket, från golv till tak så det kändes riktigt bra! Ska ta ett rum i taget hade jag tänkt. Får väl bli tv-rummet nu efter sotarn va där☺
Sen är jag sugen på att börja måla i bebisrummet, vi ska bara bestämma oss för färg och form först♥

Rätt intressant faktiskt, jag läste om nättroll och så såg jag detta Tyras om att hon hade fått en kommentar att hon skulle dö efter hon klippt sin hund eller nåt sånt. Hon skrev ut kommentaren och vips hade den spårats och tjejen som skrev fick sparken! Bra där, ingen är anonym på nätet!

2 kommentarer:

  1. Vad bra! Då kan du ju få fram vem som har skrivit de elaka/konstiga kommentarerna till dig :-)
    Hejja hejja!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. De konstigaste kommentarerna kommer oftast från närmare håll än man kan tro!
      Love you♥

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥