onsdag 4 juni 2014

ÄNTLIGEN STÄDDAGS

Hej hopp. Äntligen hemma igen, har stressat rundor, mejlade fröknarna imorse vad som gäller imorn för respektive klass så när barnen va lämnade åkte jag ut till Willys, hann få mejl av Theas fröken innan affären öppnade. Det va visst bibblan idag så jag for hem och hämtade böckerna och lämnade de på skolan innan jag handlade. Nackdelen med graviditeten är ju alla pissepauser! Måste nog kissa typ 2-3ggr i timmen, hur tråkigt är inte det liksom.... Iallafall så handlade jag och kollade på Max lapp att det är utflykt imorn igen men jag hade grejerna hemma som han ska ha med sig. Så nu äntligen ska jag ta tag i städningen! Jag har nästan längtat efter en ledig regndag för att vara inne och städa är inget jag prioriterar när jag är ledig och solen strålar ute!! Så nu är musiken på och städgrejerna framme☺ Jag började igår med köket och all tvätt. Linus jobbade sent så Max skötte grillen och Thea gjorde sallad. Max va riktigt duktig på att grilla måste jag säga. Jag hjälpte honom med köttet sen fixade han korven själv!!
Åh, i söndags gjorde Linus eget vitlöksbröd, han kan han!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥