måndag 22 december 2014

DAN FÖRE DAN FÖRE DOPPAREDAN

2 dagar till julafton!! Jag skulle önska mig lite snö och frost, igår fick vi skrapa rutor och hade is men idag är det geggigare än någonsin och en hel del plusgrader...
Linus jobbar halvdag och sen är han ledig ett par veckor, sååå skönt att vara hemma tillsammans och att klockan inte ringer 5.30 på ett tag :-) Idag kunde jag varit riktigt pigg för damen åt bara 1 gång, synd bara att hon hade 1,5 timmes vakenperiod då istället, men man kan inte få allt! Vi sov till halv 8 så jag är nöjd. Barnen har jullov och vi myser runt i pyjamas. Idag ska vi få en lugn dag (har jag bestämt) igår va den inte riktigt lugn... Phu, massa utbrott och tjafs. Vi städade och tvättade och fixade julgran men däremellan fanns barn som va totalt tvärtemot! 
I lördags jobbade jag en stund och det va en heeel del julklappar som skulle slås in ;-) Det är många som får kläder under granen haha. Sen va vi hos mamma på middag, julklappsspel och julklappsbyte. 
Vi tog kort på kusinerna tillsammans och så fick jag något på mina små ❤️an.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥