måndag 29 december 2014

FAMILJEN SAMLAD

Idag när jag slutade jobbet åkte jag bort och hämtade hem barnen, nu är vi samlade, allihop igen❤️ Tuva skrattar så gott när hon ser de större så det värmer i hela hjärtat att se! Det märks verkligen att hon gillar sina syskon.

Idag när jag blev tillfrågad om att jobba några pass i veckan högg det till lite i hjärtat, Tuva är inte ens tre månader så nu får det faktiskt vara bra någon månad. Jag vill absolut inte låta bebistiden bara rinna ifrån mig så nu vill jag vara hemma helt med henne. 
De här två fick flytta in i källaren igår för det va för kallt för de att sova ute. Men nu kommer det bli varmare igen så imorn flyttar de ut. Det kanske finns nån här som är sugen på två kaniner? Stor utebur ingår!!

1 kommentar:

  1. I do agree with all the ideas you have presented for your post.
    They are really convincing and can definitely work. Still, the posts are too brief for newbies.
    May just you please extend them a bit from subsequent time?
    Thanks for the post.

    My blog post home design ideas (http://www.homeimprovementdaily.com)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥