onsdag 17 december 2014

FÖRSVUNNEN LILLEKISSE :-(

Idag har chefen varit här med sin dotter. Kul att hennes tjej bara är två månader äldre än Tuva :-) Vi käkade lunch och jag fick choklaaaad!! Den är ju så god.
Imorse släppte jag ut Lillekissen för första gången och jag har inte sett han sen dess :-( Jag höll honom inne i 4 veckor för att han skulle känna sig hemma och nu har han varit intresserad av vad som finns andra sidan ytterdörren när de andra katterna gått ut. Hade jag vetat att det kom en ett par minuter senare, som skulle hämta lite grejer här, så hade jag inte släppt ut han. Han blev nog skrämd.

Ikväll när jag hämtat och lämnat barn fixade jag lite julklappar till lillkusinen och till julklappsspelet. Betat av lite på listan. De andra ska fixas på fredag när barnen är iväg.

Update: Lillekissen är hemma!! Alla glada och lyckliga, inte minst jag❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥