lördag 13 december 2014

MYS, VANTAR MED FÖTTER O JULBORD

Så mysigt att sitta i mörkret med tända ljus framför Nyhetsmorgon. En kaffe och en sovande bebis i famnen❤️ Så rogivande att lyssna på lite luciasånger.
Det gäller att njuta för om ett par timmar byts lugnet ut mot fart och fläkt för jag ska in och jobba ett par timmar :-) Det är ju 30% på ett helt köp så det blir kanske lite folk. Jag ska köpa mössor och tjocka vantar till kidsen för just vantarna har ju en förmåga att försvinna! Köpte 3par vantar var till barnen nyss och ett av dom har inga (!!) vantar kvar...

Igår va vi på Markaryds hotell med Linus jobb och åt julbord. Jag har aaaaaldrig sett ett julbord med SÅ MÅNGA olika slags sill! Jag har heller aldrig sett sill i blåbär innan ;-) Jag tror jag va den enda på hela hotellet som bara tog EN tallrik. Det va riktigt gott men vi stannade inte så länge för vi hade ju Tuva med oss. Partyfabriken underhöll oss och det gjorde dom på festen i somras med. De är duktiga :-)

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥