onsdag 1 februari 2017

HEJ FEBRUARI

Ja nu är det februari.... Tuvas avdelning hade 5 barn i måndags och idag när jag lämnade va dom 4..... Vi bara väntar på att vabba.
Meeeen nu tänker vi inte på det, jag laddar inför fredag! A fixade ett usb till mig med Takida och Stiftelsen så nu går det varm i bilen😀 Det ska bli så himla kul!! Såg schemat och det blir middag först och sen blir det ganska sent att köra hem innan allt är slut. Får sova nere hos svärföräldrarna men jag är ju hemmakär och vill ju hem. Så musiken får hålla mig vaken 1.5 timme när jag kör hem med. Längtar!

Dagarna är hektiska med mycket logistik och stress och ett dygn som har för få timmar. Jag hinner inte ens träna som jag önskar längre men igår fick jag till intervaller. Det går ju snabbt om tiden är knapp men det ska man ju inte träna varje dag men 2ggr i veckan får jag till iaf. Jag fick köra lite kortare uppvärmning bara och sen ökade jag hastighet snabbt så jag körde på snabbaste (16km/h) i slutet. Det räcker för mig😉
I'm a cool Girl, I'm a I'm a cool girl💕
Tuva gillar att sitta på Max cross och skulle nog mer än gärna testa den...

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥