onsdag 15 februari 2017

KAOS I HUVVET

Morn☺ Uppe innan tuppen idag och jag bockar av min lista, efter jobbet ska jag vaccinera ena hunden och efter det ska jag och barnen titta på bääääbis❤ Jag va tvungen att skriva ner allt jag ska ha med mig idag, till och med hunden, annars hade jag nog glömt honom.... Det är lite väl mycket att hålla reda på för mitt huvud just nu!

Igårkväll när barnen lagt sig och jag gjort mig klar så blev det kaos i huvudet när jag jobbade upp alla "måsten" inom mig så det bara låste sig, jag fick och la mig och kollade på Bonusfamiljen på paddan istället. Har ni sett den serien? Den är ju på måndagar så det har ju redan börjat när jag kommer från hundkursen men nu fick jag äntligen sett 1a avsnittet. Jag ska se resten med haha.
Igår va det ju allahjärtansdag och jag hann inte mer än öppna bildörren igårkväll förrens Tuva öppnade ytterdörren och ropade att jag skulle komma in för jag skulle få blommor❤ Jag hade varsin present till barnen och mannen med.

Nu är det dags att bli redo, jag ska åka om en stund....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥