söndag 24 februari 2013

VIKTUPPGÅNG.............

Jag ställde mig på vågen i förra helgen och trodde den fått spel och höll på att lägga av. Ställde mig igår med och för säkerhetsskull imorse igen, det kunde ju va så att det skulle stå andra siffror tidigt på morgonen än sent på kvällen... Nedå, jag har tydligen gått upp TRE kilo på TVÅ VECKOR! Hur gick det till? Eller, jag har ju ätit så jäkla mycket onyttigt (GODIS) varje dag så det kanske inte är så lustigt. Men ändå. Nu har vi bestämt oss för att äta lite hälsosammare iallafall och bara äta godis någon dag på helgen. Tränar gör vi ju redan så det är kosten vi ska fixa till ;-)

Imorn börjar Linus sitt nya jobb och han ha tackat för sig nere i Lund. Tänk, så som livet blev och hur det är idag, det trodde jag inte den 8 oktober när älgjakten drog igång ;-)

1 kommentar:

  1. ärsch da...lätt hänt !
    livet är till för att njutas av...och ibland är det med godis ;)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥