onsdag 6 januari 2016

NI ÄR SAKNADE!

Hej på er☺ Jag kan ju inte annat än säga att jag saknar den här bloggen! Nytt år - nya möjligheter... Eller? Här har det iallafall hänt endel, köket är ju färdigt, jag måste bara visa er lite bilder snart, vi är supernöjda! På måndag börjar jag nya jobbet, jobbade sista natten i lördags. Jag kan visst tänka mig att hoppa in lördagsnatten fler gånger, men inte i veckorna nu när jag ska jobba varje vardag.
Alltså den här gullungen, hon är så go och har bara massa bus för sig!! Klätterapa nummer 1. 
Jag skulle ju gärna vilja ha lite kommunikation här, inte bara envägskommunikation.... Jo en sjuhelsikes massa spam såg jag låg och ville godkännas *suck*.
Har ni några nyårslöften?
Jag fick en kanonfin julklapp! Jag fick en ny kamera. Den tar superbra bilder, min gamla börjar ta lite väl gryniga bilder. Denna tar klara fina bilder.
Inte bara en kamera, den går att filma med också☺

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥