söndag 19 mars 2017

OJ SÅ RÄDD JAG VA HAHA

Här sov vi ända till 7.45 och cyklade av att solen strålade rakt in på oss och Tuva säger Det är tänt ute. Det är ju snart så vi får dra för gardinerna om nätterna☺ Fast det är ju rätt härligt av att vakna med solen i ansiktet.

Igår åkte vi ut i skogen där min lillebror skulle testköra sin rallybil. Det grillades korv och de som ville fick åka med ett varv i bilen. jag har ju alltid velat åka så jag sa ju inte nej.... Fy fan! När vi kröp ner i stolen och bältet satt så hårt så jag inte kunde röra mig en milimeter så undrade jag hur jag skulle ta mig ut om vi körde av. Jag har aldrig varit så rädd, jag spjärnade emot med benen så de har nog aldrig varit så långa och jag höll det hårdaste jag kunde i stolen. Shit va fort det fick! Det ser ju inte så fort ut när de kör men att kunna komma rätt i kurvorna och parera stenarna som ligger längs vägkanten när det är lerigt och det sladdar och grusen yr. Ingen kan säga att han inte kan köra bil iallafall☺
Den suddiga bilden är innan vi åkte iväg, det va inte så stort leende efteråt hahaha! Jag va nog likblek😉 
Jag gillar rally och är gärna involverad men trivs nog bäst som vägvakt haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥