måndag 8 mars 2010

JAG KAN

ÅÅåå va roligt!!!! Gav mig ut här utanför huset imorse o provade bromsa lite sen gick vi upp en liten bit i backen o skulle ta mig ner, det gick sakta o säkert. Sen tog vi liften o jag ville ända upp. Herrejisses va ger jag mig in på tänkte jag!! Men det gick ;-) På att igen! Hade lite problem med att hålla stavarna i styr så de kastade jag och sen åkte jag hela vägen ner utan o trilla en gång. Så nu åker jag inte med stavar mer!! Jag tog bara endagars på knappliften men nu efter lunchen ska vi uppgradera det o upp i större backar;-) Jag är nog lite för modig för mig själv.... Men jag ha provat o jag älskar det!! Ha varit i fjällen innan men inte velat åka, varför!? Det blir (förhoppningsvis) nästa år med o förhoppningsvis med dottern ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥