torsdag 4 mars 2010

Värsta bilförare

Sitter och kollar på "Sveriges värsta bilförare".... Alltså finns det så här många idioter ute i trafiken i verkligheten eller får de pengar för att "sjuka sig"!? Det har ju varit i hur många säsonger som helst känns det som. Fattar inte hur de fått körkort ens, mutat körskoleläraren, fått det i ett cornflakespaket!? Förbli en fråga utan svar!!

Va hos sjukgymnasten i eftermiddags o hon frågade om jag tränat nu sen jag va där sist.... Svalde nog ganska ljudligt och drog till med att EN gång hade jag gjort det ( det lät ju bättre än ingen iallafall, fast det va ju sanningen ) Fick nog lite bakläxa men LOVADE att träna nästa vecka på semestern ;-)
Sen hämtade jag barnen hos kompisar och de hade haft jättekul. Vi ha käkat, lekt, jag lärde Thea spela yatzy. Sen blev det ett varmt gott bad med älsklingen.

Ååå vad skönt med fredag imorn!!!!!! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥