fredag 20 maj 2011

TIDEN FLYGER IFRÅN MIG

Så, nu har jag tid att sitta ner två minuter, medans omeletten blir klar. Jag ska upp på löpbandet men måste ha nåt i magen. Så jag gör en miniomelett på ett ägg, så liten och söt den blir ;-)

Jag va ute hos lillebror hela förmiddagen. Jag rensade upp i hans garderob och nu har jag sagt till honom att komma inom när han slutar. Vad han inte vet är att han ska få en kasse blöta kläder med sig hem. Jag samlade ihop lite kläder som jag tog hem och tvättade. Å jag vet preciiiis vad han ska få i födelsedagspresent!!

Sen har jag varit hos farmor. Å jag träffade mina kusiner som hastigast. Vi ska åka dit så barnen får leka med dom.

Nu har jag varit nere och solat. Jag behövde en vilopaus och den tar jag mig lättast genom att lägga mig i ett solarie.

När jag har ätit ska jag träna och sen har jag gjort mina måsten för idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥