torsdag 19 april 2012

1,7 MIL

Vilken himla tur att det kom en ny mama med posten idag☺ Jag ska slänga mig i soffan och läsa innan Du är vad du äter börjar.

Idag har jag joggat/sprungit 1,7 mil. Jojomensan, en riktig joggingdag blev det. (Ska jag behöva skriva att nej, hunden va inte med hela rundan och jag motionerar precis hur mycket jag vill???) Helt sjukt, Jag ska egentligen inte behöva skriva ett skit mer än jag vill - för detta är min sida och jag skriver precis vad jag vill punkt. En sak är iallafall säker och det är att de där två ballerinakakorna jag åt hos kusin innan idag, de är som bortblåsta från kroppen. En stor tallrik med spagetti och korv blev det när jag kom hem. Å snart blir det lite kesella med hallon och blåbär. Det blir min efterrätt. Å min chokladbit kan jag inte heller leva utan. En ruta (minst) varje kväll.

Det är ju på tok för sent att anmäla sig till Göteborgsvarvet, men den dagen det är kanske jag ska springa mina egna 2 mil ;-)

Nehe, dags att tvätta bort lermasken... Det stramar i hela ansiktet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥