torsdag 19 april 2012

TORSDAG

Idag lyser solen och det kliar i benen, det är som gjort för en joggingrunda ute! I med lurarna och bara ut, benen snurrar av sig själva och allt bara flyter på.

Igår när jag var på vårdcentralen var våran kära Ingvar Kamprad där, han var för rolig att lyssna på gubben☺Jag vet bland annat att den som jobbar på Ikea och har varit där i 30 år räknas som relativt nyanställd haha.

Nästa vecka ska vi ut och äta med barnen, men Thea undrar varför vi har Kinarestauranger i Sverige!

Joppe kommer inte hem förrens sent ikväll för han ska ut med de som är här från USA, han ville jag skulle med och äta och spela biljard. Men jag ha inte tid, jag har några saker utspridda över dagen men jag får nog sätta fart om jag ska hinna med...

2 kommentarer:

  1. Önskar att vi också kunde få lite sol, vart har våren tagit vågen???
    Coolt med ingvar kamprad :)

    SvaraRadera
  2. Nej vad roligt med Kamprad;)Åh tack snäla du!Nu är vi äntligen friska!Kul att du hittade till oss!Hoppas du kikar in snart igen;)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥