söndag 17 juni 2012

IDAG SKA DAGEN GÅ I




- slowmotion!! Sitter ute i blåsten på trädäcket och dricker kaffe. Jag har nedräkning tills jag kan gå och lägga mig ikväll, har knappt sovit nånting inatt för det är ju så vaaarmt! Men ändå kan jag inte lägga ifrån mig duntäcket för det är ju så myyysigt ;-) Jag får nog ändå ge mig och byta till ett svalare täcke...

Vi hade det jättetrevligt igår och jag är så glad att G och T frågade om vi ville följa med :-) Å det va inte mycket mygg och knott heller för där fanns en myggfångare. Tack Ikea att de ska ha fest där ute och satt upp maskinen flera veckor i förväg ;-)

Jag är lite seg och ska inte göra såå många knop idag, kanske städa ur en garderob? Igår skulle jag leta upp ett par skor och hittade massa fina skor/stövlar jag hade glömt bort, men så är det när det är en alltiallo-förvaringsgarderob. Allt slängs in...

Å för en gångskull har jag fått lite träningsvärk med, jippi!! Det va ett par månader sist... Backträning och utfall gjorde susen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥