tisdag 5 juni 2012

TISDAG 5 JUNI

Idag var gossen förväntansfull, han skulle på utflykt med dagis. De ska åka buss, såååå spännande!! Jag ska hämta honom på busstationen i eftermiddag och jag antar att munnen kommer gå i ett för det finns nog en hel del att berätta♥

Jag och en annan mamma va nere på Ikea och fixade det sista inför barnkalaset. Thea och en klasskompis ska ha kalas för klasskompisarna senare i veckan.

Jag har fortfarande min klump kvar i magen/halsen. Men jag ska snart till vårdcentralen, kanske är det min nya medicin som spökar? Jag fick en uppgift senast jag va på vårdcentralen och soooom jag grunnat för att komma på det förbaskade namnet. Kunde ju inte utföra uppgiften om jag inte kom på namnet, kl 4.37 slog jag upp ögonen imorse och kom på det!

Joppe är i Helsingborg i veckan och åker tidigt och kommer hem sent. Skönt att det är röd dag imorn, hela familjen samlad♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥