fredag 20 juli 2012

SÅ SANT SÅ SANT!!





8 kommentarer:

  1. Det är verkligen något du borde tänka på!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker inte du behöver fundera så mycket på det. För ärligheten anser jag att du har och det är den som segrar i slutet. Men tyvärr finns det många som inte har denna egenskap eller sitter den väldigt djupt. Men det är mest synd om dom ... Kram från H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det så kära vän! Här är det mina vänner och min pappa som känner mig bäst :-)

      Radera
    2. Riktiga vänner är ju dom som vet allt om dig och ändå tycker om dig. Det är vänskap det!! Puss

      Radera
  3. Så sant. Jag och många av dina vänner kan dra många exempel på din ärlighet ;-) både under skoltiden och i nutid... / H

    SvaraRadera
  4. Kasta inte sten i glashus. Det slår bara tillbaka på dig själv i slutändan. Så försök se det ur andras perspektiv också, och inte bara ur ditt eget.

    SvaraRadera
  5. Haha jisses! Jag skrev ett ordspråk och det är tydligen "någon" som tar väldigt illa vid sig. "Någon" som inte ens vågar skriva sitt namn haha!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥