torsdag 6 september 2012

ERROR I KROPPEN

Sitter ute på altanen och fryser halvt ihjäl. Men solen är ju framme så jag vill gärna ha lite luft :-) Kröp in på altanen, virade in mig i en filt och öppnade dörrarna så slipper jag det mesta av blåsten.

Idag har jag varit på vårdcentralen, påbörjat städningen och klippt gräset. Få fortsätta med städningen sen och då passa på att packa lite med. Ikväll åker vi iväg och det ska bli skönt!

På lördag måste jag ge mig ett par örfilar så jag vaknar till och orkar fixa till mig. Då är det kräftskiva och jag måste fått energi tills dess. Hörde att det kunde va en sväng av nån influensa jag fått... Å så ska jag få en remiss till röntgen... Hoppas bara jag slipper åka in med huvudet först! Hatar det! Det måste väl gå lika bra att åka in med fötterna först...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥