onsdag 24 oktober 2012

HEJ Å HÅ

Åh, torsdag och imorn är det freeedag!! Hoppas inte dagen blir fööör seg bara, trött som fasen för jag har sovit urdåligt. Men det är dags för första baljan kaffe nu!

Idag måste jag göra lite ärenden, apotek och optikern bla. Fick nya linser för ett tag sen och de passar inte alls, jag skulle kommit tillbaks efter två veckor, hoppsan, det har gått liiite mer än så.....

I eftermiddag ska vi va sociala! Träffa vänner vi inte sett på ett tag :-) Kolla på bebismagen och se hur mycket den växt sen sist!!

Är det någon av er som har instagram? Jag har lotte_4

Åh, min lilla Sambo passar in i inredningen i tv-rummet. Det går ju i svart och lila och han passar bra på den lila filten ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥