torsdag 25 oktober 2012

MIN FÖRMIDDAG

Haha, nästa gång ska jag be min lille fotograf att fokusera bilden innan han trycker av♥
Jag har tillbringat min förmiddag nere i byn, skulle hämtat ut lite grejer på apoteket men då va ena receptet slut. Har satt mig i kö för att förnya det.
Sen skulle jag inom och säga att jag inte är nöjd med de nya linserna. Då fick jag en tid en timme senare för att kolla. Så nu är nya beställda med lite justering. Hämtade ut ett paket men det är ju inte det lättaste att ta sig fram i byn mellan alla vägarbeten... En sån där akut-hungrig-lösning blev en påse godis (SKIT!) så nu får jag kompensera upp det med lite lax. Å kan jag ana fika eller nåt annat gott i eftermiddag? Hu, vilken dag.
 
Ne, jag ska gå 30 minuter på bandet ikväll, imorn är det ju intervallträning☺


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥