lördag 3 november 2012

ÄLGJAKT

En bild från förra årets älgjakt☺
 
Ehhh, godmorgon kan jag knappast skriva, för att vara lördag är det ju natt fortfarande... Jag vaknade 4 och kunde inte somna om så likväl som att snurra rundor i sängen så kunde jag stiga upp. Så jag har duschat och fixat kaffe. Idag är det alltså dags för älgjakt igen!! Kul♥
 
Ikväll är det fest och som tur väl så är det ju inte så långt iväg. Minns ju när vi va några stycken som skulle till Granada och jag hade "syrran" med mig till förfesten och hon kände ju inte någon där. Å så hade jag varit uppe lika tidigt för det va älgjakt på dagen och sen sov jag mig igenom förfesten... Men jag va pigg sen när vi väl kom iväg☺ Å jag tror inte "syrran" led, hon är ju ganska talförd haha.
 
Inatt eller igårkväll eller va det va gick ju det där larmet om att vi ska stänga fönster och ventiler och stanna inne. Någon som vet varför?
 
Nehe, nu ska jag fixa mackor, mera kaffe och sen lite vanlig frukost. Hu, jag ha dåligt samvete. Igår när jag packade fram väskan och kläderna så blev ju Klabbe ööööverlycklig! Han kommer inte va lika glad sen när han inser att han inte får följa med....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥