fredag 23 november 2012

FRÅN SAMBO TILL SINGEL

Dagen har gått i ett. Började att köra igenom hela kroppen med träning imorse. Å det va ju en jäkla tur för sen kom min vän G med en stor smarrig kaka. Gu så gott det va!! Sen hämtade vi hem Thea, satte igång och rensa och städa köket. Sen kom min vän A med P en sväng. Började bära ner lite julsaker så nu är köket klart!

De andra rummen kommer ju göras om så jag tar ett i taget.
Jag har ju inte haft tid att gå in och uppdatera för det har varit såååå mycket med allt. Jag har ju valt att jag vill bo själv med barnen så det ska packas och grejas. Inga ovänner eller något sånt och jag och barnen ska bo kvar här :-) Jag ska byta sovrum med barnen så de ska få större rum. Några vänner har varit här och "tittat till mig" för att se om jag mått likadant som den uppfattningen de fått i sina sms. Å jodå, jag mår bra haha.

1 kommentar:

  1. Skönt att du mår bra:)
    Ha en fin helg!
    Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥