lördag 8 december 2012

FULLT UPP HÄR

Här har varit fullt sen vi steg upp. Jag vaknade av att barnen satt och lekte, efter frukosten har här kommit och gått folk hela tiden. Kusin, kompisar, ex. Thea har haft kompis och Max har varit hos kompis. Sen följde Thea med sin kompis till en annan pulkabacke och Max kom hem och hade ny kompis här. Själv har jag haft samma sällskap hela dagen, en 8-månaders kille. Men det är skönt att barnen har sina kompisar så nära.

Å snart kommer ett nytt bilbatteri, det är både köpt och kommer bli på
plats :-) Tänk vilka underbara människor jag har runt mig! Denna gången är det en av bröderna :-) Det va förra helgen bilen inte startade men nu vill jag inte riskera det igen.

Ikväll får vi besök och det blir myyyyyys!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥