onsdag 26 december 2012

MIN ANNANDAG JUL

Idag är jag extra glad! Vi har tagit ett beslut som kan kasta omkull livet totalt. Jag ska ringa ett samtal imorn...

Imorse när jag vaknade hade jag huvudvärk från helvetet! Självförvållat. Det blev mer än en flaska mojito.... Va hos kompisar till brorsan och där blev det mer dricka. Jaja, efter nattliga bestyr så va det mest vätska som behövdes ;-) Sen åkte vi ut och jagade rådjur, ett rådjur sköts ju. Sen hem och packa väskan och åka till skaaaauuune. Vi åkte ut och skulle se om det gick att skjuta en hjort. Det kändes helt sjukt, jaha nu ska vi se om vi ser nån hjort, "ne men kolla där står en". Det va som bara "jaha här är så gott om djur så det är bara att åka ut och titta så ser man dom". Imorn ska vi ut och jaga igen, då blir det lite av varje.

Nu vankas det middag här - Flygande Jakob. Sen ska vi se Fjällbackamorden och äta godis :-)

2 kommentarer:

  1. ska det bli ett barn till??? //ove

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan man ju aldrig veta... Men just nu bor jag ju själv haha

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥