tisdag 24 september 2013

FULLT UPP


Igår bar lasset av mot landet. Vi kånkade och hade oss i flera timmar, jag och svägerskan gjorde mat och sen fortsatte det. Vi hade tur att förre ägaren lämnat kvar nästan alla lampor + en hel del möbler (bla köksbordet) så vi klarade oss. Mycket ska slängas, säljas eler ner i källaren. Brorsan ska få massagestolen som tack för hjälpen igår!! Idag fortsatte plockandet men när barnen vaknade och vi öppnade in till ena rummet sa Max "va, har ni inte plockat upp än", haha ne det kan man ju undra☺ Prioriterade barnens rum och plockade upp deras kläder och allt så det va på plats tills de skulle till skolan idag. Men guuuu så glada de är för det här!! Dom tyckte det va så mysigt att gå och lägga sig i sina nya rum igår och sen kom katterna dit senare och kröp till de, en i varje rum.
Idag har kusinen varit ute hos mig och hälsat på, jag har fått veta vad vi har i trädgården, tydligen maaassa fläder!! Här ska göras saft till sommaren☺
Linus hade glömt sin laddare så den skulle jag ta idag..... Men när jag kollade på den en stund efter såg den ut så här;
  Jo men då har den lille skithögen tuggat itu sladden... Suck. Sen hittade jag honom så här:
Då har han pallat äppel med som han ligger och gnager på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥