fredag 6 december 2013

HEEEEEJ MITT VINTERLAND LALALALA

Så himla mysigt att vakna upp imorse, det va vitt på marken♥  Snön yrde rundor i blåsten igår när vi gick och la oss. Mmmmm, julstämning! Julmusken är på och jag va på maxi och handlade grejer så vi kan baka i eftermiddag och imorn. I eftermiddag kommer min bästa A med dotter så då bjuds det på lussekatter direkt från ugnen, pepparkakor och julmust! Det låter ju mysigt, men det blir säkert ett par utbrott innan allt är klart! Lite slagsmål och sånt där vanligt tjafs...

Ikväll är det kalas för Max och disko för Thea så först ska Max lämnas 17, Thea 18, Max hämtas 19 och Thea 20.30.... Men ska hälsa på samma familj som jag gjorde i morse så vi slipper köra 2 extra gånger iallafall☺ Imornkväll är det kalas igen och vi får kärt besök♥♥♥ Å så är det jakt för delar av familjen på dagen☺ På söndag bär det iväg på julbak. Denna helgen är verkligen extrem men kul!

Jag ska göra lussedegen innan jag ska hämta barnen, då har den jäst klart tills vi kommer hem☺

1 kommentar:

  1. sv: haha ja! tycker det är ganska intressant hur konstigt man egenltigen kan drömma :P fascinerande!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥