torsdag 20 mars 2014

HAPPY, FOTSPA OCH RYMDFEST

Tänk när det kommer upp lite färgglada blommor i trädgårdarna☺ Lite krokus är ju uppe men jag tänkte på andra, större blommor♥

Vaknade på ett strålande humör, känns nästan lite pirrigt i kroppen... Å det blev ju inte sämre av att kolla deklarationen! Vi sålde ju lägenheten med vinst och jag räknade skarpt med att få betala i år, men icke! Jag fick snarare en chock av att få tillbaka SÅ mycket, men det va ju positivt eftersom vi ska byta taket i sommar☺

Igår hade vi fotspa här, vi va 8 stycken, så mysigt☺ Vi hade MaryKay och mina fötter känns verkligen mycket lenare och mjukare. Å kul va det med, tur det finns vänner man kan ha så skoj ihop med♥♥♥

Ikväll är det rymdfest på skolan, Theas klass har haft rymdtema och nu är det klart och ska visas upp för föräldrarna. Men mest ser jag fram emot att få träffa barnen så här mitt i pappaveckan♥

Nu ska jag göra mig redo för jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥